Concept & creatie
Een goed georganiseerd event begint met een uitgekiend plan. Of het nu gaat om een bruiloft met 100 gasten, een corporate event met 2.000 bezoekers of een innovatief horeca concept. De basis is altijd een goed doortimmerd plan. Hierin worden de wensen en eisen van de opdrachtgever vertaald naar een concept, dat vervolgens dient als basis voor het uiteindelijk projectplan & draaiboek.
|Concept plan|
Na een intake gesprek met de opdrachtgever maken de event architecten van Novolari een conceptplan. Dit is de onderlegger om te komen tot de definitieve invulling van uw evenement. In het conceptplan houden wij rekening met uw wensen en eisen en vullen die aan met onze expertise, kennis en ervaring. zijn onder meer de volgende zaken opgenomen:
√ Locatie & inrichting
√ Gasten & bezoekers analyse (doelgroep, leeftijd)
√ Doelstelling van het event
√ Beschrijving van het event met globaal draaiboek (milestones, tijden, e.d)
√ Gewenste uitstraling (styling, decor, licht)
√ Entertainmentplan (soort/type, duur, indicatieve tijden, etc.)
√ Marketing & design
√ Budget indicatie
Het conceptplan wordt besproken met de opdrachtgever(s) en indien nodig verder aangescherpt.
| Projectplan & draaiboek |
Na goedkeuring van het conceptplan wordt een projectplan opgesteld. Hierin wordt onder andere opgenomen:
√ Definitieve concept
√ Planning (data, opbouw, afbouw, marketing etc.)
√ Draaiboek (incl. milestones & tijden)
√ Design (uitnodigingen/marketing)
√ Logistieke aandachtspunten
√ Budget & kosten
√ Rolverdeling (leveranciers, partners)
√ Schetsen (3D)
√ Lichtplan
√ Geluidsplan
√ Special effects en/of visual plan
Elk type event heeft zo zijn eigen bijzonderheden en aandachtspunten. De event proffesionals van Novolari Exclusive hebben jarenlange ervaring en helpen u graag verder om tot de succesvolle invulling van uw evenement of party te komen.
Heeft u plannen voor een evenement neem dan contact met ons op wij denken graag mee. Neem vrijblijvend contact met ons op en maak een kennismakingsafspraak.